Za nami czwarty dzień praktyk zagranicznych

Nasza grupa zajmuje się promocją festiwalu z okazji Haloween, który odbędzie się końcem października. Naszym zadaniem jest zachęcenie osób z całego kraju do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. Dzisiaj wybraliśmy się wraz z panem Adrianem na ruiny opuszczonego kościoła i cmentarza (które są ponoć nawiedzone!) w poszukiwaniu inspiracji.

Zwiedziliśmy również bardzo urokliwe miejsce nad rzeką, nad którą spędziliśmy miło czas podziwiając piękne widoki, a także słuchając historii tego miejsca od naszego opiekuna (przy okazji doszkalając nasz język).

Następnie wróciliśmy do naszego domu, w którym mieszkamy wraz z przekochaną Panią Eithne wraz z jej rodziną. Pani Eithne dba o to, aby jedzenie które nam podaje nam smakowało ustalając z nami dzień wcześniej co będzie na obiad (przykładowo dzisiaj po obiedzie zjadłyśmy przepyszną tartę rabarbarową, która niestety bardzo szybko się skończyła 🙁 ). Następnie spotkaliśmy się z naszymi przyjaciółmi, aby razem spędzić czas na plaży, próbując wejść do tej lodowatej wody morza Celtyckiego :D.

Oliwia Wereszczyńska, Klaudia Dykas

1. Piękne zdjęcia. Miło widzieć Wasze uśmiechnięte buzie. Nawiedzonymi miejscami nie przejmowałbym się. Pozdrawiam duchowo i serdecznie